Ictus. Quan la sang no arriba al cervell

Inici: Dimarts, 15 Setembre 2026 | 18:00h
Finalització: Dimarts, 15 Setembre 2026 | 19:00h

El dimarts 15 de setembre a les 18:00 hFranco Appiani, investigador del grup de Farmacogenòmica i Genètica Neurovascular de l’IR Sant Pau, farà una xerrada al Centre Cívic Navas titulada “Ictus. Quan la sang no arriba al cervell”.

L’ictus és una de les principals causes de mort i discapacitat a Europa. Aquesta patologia, que afecta els vasos sanguinis que subministren sang al cervell, pot tenir orígens diversos. Coneixes quins són els principals factors que poden provocar un ictus?

Acompanya’ns en aquesta xerrada per descobrir què en sabem sobre la malaltia i per reflexionar sobre algunes de les preguntes de recerca que es treballen actualment per avançar en el coneixement d’allò que encara desconeixem.

Dimarts, 15 Setembre 2026
18:00h - 19:00h
Ptge. del Dr. Torent, 1, 08027 Barcelona (Centre Cívic Navas)
Franco Appiani
IB Sant Pau
Contacte